Mar 23, 2010

hati yang terusik

kenapa yea hati wanita nie cepat benar terusik....klu ada orang which is a guy, hari2 tanya kabar kita, keadaan kita, call us dear, sayang, ok actually it's more than that....mestilah terusik kan? yea, saya dlm keadaan sebegitu sebenarnya walaupun saya tahu itu adalah meaningless bagi dia!!!! tp penatnya klu sebenarnya walaupun kita ada harapan nak bawa hubungan tue one step ahead tp belum tentu ia permulaan kpd sesebuah relationship yg lebih teguhkan? saya penat begitu namun apakan daya saya menolak takdir....saya tak rasa saya nie terdesak untuk mencari pakwe tp all of my friends keep pushing me to have someone call pakwe in my life...siap bukak fb lagi nk kenalkan kawan dia nie pada kekawan dia yg lain...aduhai kawan...udah tahu kawanmu ini mencari yg satu negeri (supaya sng blk raya hahah) namun masih ingin kenalkan dgn mamat yg datang nun jauh di selatan...saya hargai semua itu wahai kawanku...terima kasih di atas keprihatinan kalian....buat si dia, tolong jangan di usik hati saya lagi, hati saya ni rapuh...

No comments:

Post a Comment