May 18, 2010

happy birthday awak yang saya-suke-awak-dalam-diam-je

















Oh semalam birthday sesorang yang mmg aku minat giler masa skolah menengah dulu. Aa time hingus kat hidung lagi ada hati nak usha anak teruna orang hahaha....dia nie dah la lefthanded, smart lak tue. Aku nie mmg pelik sket suke ngan mamat yang lefthanded nie, bukan kumpulan lefthanded tue tau...tapi kumpulan tue aku layan gak lagu dia hahaha. Oh ex aku dlu pun lefthanded gak...nampak nice je kan bila tgk mamat yang kidal nie, cam comel je hehehe. Oh mamat yang saya-suke-awak-dalam-diam nie dah kawen tau...sshhh diam2 sudah. oh xleh reveal dalam nie. Nak mampos? Oh adik pompuan dia nak kawen ngan kawan sekolah i tau....oh kecilnya dunia ini...wakakakaka... Akhir kalam ewahhh... HAPPY 28th BIRTHDAY

No comments:

Post a Comment