Feb 22, 2010

REUNION SMAM 98-02

Dah lama tak jumpe kawan2 SMAM (Sek. Men. Agama Marang), yup! saya pernah bersekolah di sekolah agama..(kenapa? x percaya? hehehe) pelawaan untuk menyertai reunion tidak saya lepaskan...even saya bersekolah di SMAM hanya 3 thn namun byk kenangan manis di sana...
Disana saya bertemu my 1st ex-bf!! sape ckp sekolah agama x lh ada pakwe hehehe... disana saya mula belajar berdikari yelah duk hostel..huh..hostel! peritnya tahun pertama di hostel yelah x pernah dk jauh dh la masa tue baru 13!!!!! saper2 1st duk jauh dr family mesti ckp camtu...

Ok...back to our reunion...bertempat di Pantai Pandak, Chendering. Cam segan gak sebenarnya yelah saya je student..masing2 bila ckp saya still student semua ckp 'oooohhh' tp bila ckp master semua 'wahhhh'.....wah lucu bangat!!!hahahah


Pantai Pandak

So, kitorg yg dlm 20++ org nie, gather2-lepak2-gossiping-makan2... until the most scarier thing happen...yup!!! a woman almost drown namun diatas keprihatian penduduk setempat dan kami (yang call polis+bomba+ambulance, siap panggil TLDM) wanita tersebut dapat diselamatkan. Buat pengetahuan semua Pantai Pandak pada minggu sebelum itu baru sahaja menyebabkan seorang ibu kehilangan anak lelakinya..YUP!! walaupun pantai tersebt cantik namun merbahaya terutama pada bulan 2,3,4...ombak besar dan bergulung!!

Usaha menyelamat

Sempat lagi posing =))

Apapun, this is the first event of our reunion...lots of hangout will be held soon...InsyaAllah...


kami \(^_^)/

No comments:

Post a Comment