Apr 6, 2010

abg dud*.....

aduh penatnya harungi semalam...sangat penat okey...bukan semalam sebenarnya, malam sebelum tue lagi dah bermula hari penat sedunia *bukan malas je ada hari malas sedunia ya*...

ceritanya bermula....once upon a time...hahahah..
.okeyla okeyla...meh rakyat-rakyat jelata sekalian, beta mahu berlipur lara..ewah2, berangan no, x cukup ke jd permaisuri kepada dayang Norizah....oops tersebut sudah...

so, citernya begini ya ibu2 bapak2..malam yg meriah dengan melihat ABPBH tiba2 dikejutkan dgn 1 sms...oh Abd Dud* rupanya...apa? mahu ngajakin keluar? kapan? oh bisa aja kalu aku free sama teman2 ku? apa? mahu kuar ngedate seorang? oh tidak bisa abg dud*...aku rasain tidak enak dong..namun balasannya membuat aku panas...panas panas panas pusing pusing pusing *iklan sebentar*...tidak ingin ku kabarkan di sini balasan sms mu namun cukup membuatkan hati kecilku menjerit, meronta..tidak akan aku layan kamu lagi wahai abg dud*, selama ini aku hanya melayan sms kamu hanya kerana menjaga hatimu yang sekecil kuman namun kamu memperkotak katik aku! tidak!!! nyah kamu!!! oh rupanya hatiku masih lagi panas kerana kamu...

No comments:

Post a Comment