Apr 15, 2010

dia nak kawen....kami menggelabah

Nie housemate aku yang agak sengal x sengal la *gelak guling-guling*...last week dia blk dr kg...sambil berlepak2....oh ya itu adalah mlm yg aku hangin giler ngan abg dud* la *mengesat peluh di dahi*...ala mlm ABBPH tue la...maka bermula la perbualan kami serumah...



aku : oit, ko jd x kenduri bln 6 nie?
bride-to-be : emmmm....kenduri jadi je tp bkn bln 6 la
aku : oh yeke...dah tue bila pulak?
bride-to-be : emmmmm
aku : ko nie nape? dari tadi lagi emmmmm emmmmm
bride-to-be : ayah aku nk awalkan la....
aku : nk awal kan? bila? eh baju xde lagi ni kita nie *smbl bincang2 ngan housemate lain*
bride-t0-be : 18hb
aku : 18hb eh...oh sempat2...dh xde baju baru nie...tema apa ek?
bride-to-be : eh eh korang, 18 April tau, bukan 18 May
aku : apa????????? matulllllllllll.....itu 2 minggu lagi tau, baju takde lagi, adiah lagi,
transpot lagi, duit pun xdeeeeeeeeeeeee....

housemate aku nie mmg agak sengal *gelak guling-guling*...so bermula la ke-kelam-kabutan kami...nk g tmph baju x sempat dah, pakai je baru yang baru 2,3 kali dipakai dan x pernah di publish di fb (ini adlh kategori paling penting) hahahha....kad kawen pun x sempat cetak, so buat sendiri and publish at fb jugak....yang paling kelam kabut bila jemputan di buat hanya 5 hari sebelum kenduri...OMG!!!! kelam kabutnya juga berlaku apabila.....si bride-to-be rilek je tapi kitorang bukan main gelabah duk tanya baju nikah cane dah ada lOm? hantaran sape buat? mak andam dah ada? tukang amik gambar? x nak g spa ke? ko bila nk balik nie? dan jawapan kepada semua soalan tersebut adalah ENTAH dan NANTI LA DULU.....aduhai housemate ku.....


semua perbualan adalah berlaku 2 minggu sebelum entri ini di tulis......

No comments:

Post a Comment