Jun 15, 2010

baju kaler oren dan libresse


Salam.....malam tadi g lepak kat mamak stall nk buke pose 1 Rejab (padahal ptg tue bendera jepun naik huwaaaaaaaaaa....kuciwa) sambil tengok bola holland vs denmark...since semalam pakai blaus, malas la kan nk g tgk bola pakai blaus...so, godek2 wardrobe tengok ada baju shirt kaler oren ngan sleeve kaler hitam...pikir punya pikir, ok gak sbb dh lama giler x pakai shirt tue...so, siap2, g mamak stall yang jauh sket dari umah coz yang dekat dh penuh..yelah game dh half time baru nk g hehe....so, masuk je, semua orang pandang. nape ek? muke comot ke? baju kotor? tudung x match? selipar? alamak...nape tengok2....huwaa....sbb pakai baju kaler oren....oh time tue rasa nk scream yang saya bukan penyokong Holland!!! Saya kipas-susah-mati England laa......malunya...time goal lagi la...semua tengok reaksi saya..oh saya kalau dh goal, x kira team...main sorak je...heheheh.... Lepas tengok game tue, berkejar nak g maulana dekat umah nak tgk jepun vs cameroon lak sebab cam meriah sket la...so, singgah kat pasaraya dlu since saya kena bendera jepun tengah hari tue...dh amik kotex tiba2 tertengok kat sebelah dia...LIBRESSE!!!! eh mmg dah lama cari...nk try la kan since i'm quite piss off with kotex semenjak dua menjak nie...so, tengah beratur nak bayar, semua orang pandang lagi...apa kejadah pulak nie...pe lagi yang x kena...oh libresse nie ke? *blushing* malu lagi.... tapi....ini keperluan saya la T_T.......so, libresse agak comfy la sbb dia cotton and thinner than kotex unless u buy dry-comfort...itu mmg selesa la...apa2 pun malam tadi double blush *blush* and holland won 2-0 over denmark, jepun w0n 1-0 over camreoon..





holland jersey...orange with black pant

No comments:

Post a Comment