Jun 7, 2010

musim mengawan telah tiba ~~

Oh headline di atas adalah di pinjam dari status mukabuku (baca: facebook) seorang rakan hehehe...tak melampau ayat tue kan? ;p...dalam bebanyak jemputan (12 jemputan), saya hanya sempat menghadiri 2 kenduri kerana kekangan masa....


1st di Bukit Payong, KT pada 30 May 2010...si pengantin perempuan adalah sahabat di MRSM KT dan UPM ...menerima jemputan seawal hari raya Aidilfitri ke-2, saya menggagahkan diri pulang ke kampung sedang cuti tiada bersisa apatah lagi, kiriman salam, dan pesanan dari bff untuk si pengantin perempuan. Ralat seketika bff saya memandangkan terpaksa menghadiri kursus latihan sedang hati berteriak mahu pulang....oh perkahwinan mereka sungguh indah, raja sehari yang menawan di apit oleh pengapit yang jelitawan (LOL), hantaran mereka pun digubah dengan indah sekali...oh i loike...





more pics...here



the 2nd wedding adalah di Kubang Kerian, KB pada 4 June 2010. Belum bersisa penat pulang dari kampung, kaki di seret ke Hentian Putra pagi Khamis dengan harapan masih ada tiket bas memandangkan cuti sekolah hampir tiba... Menghadiri hari bahagia mereka cukup buat saya teruja...perkenalan mereka hanya 2 minggu sebelum mereka mengambil keputusan mengikat tali pertunangan, 3 bulan kemudian here they are...a newly wed...yea kawan2...hanya 3 bulan! Apa yang menarik adalah si pengantin lelaki adalah super duper senior saya di Fakulti Perhutanan, UPM. Oh sangat menarik takdir mereka tapi saya hanya menyedarinya ketika makan di McD Wakat Che Yeh..menarik...menarik ;p...Si pengantin perempuan adalah super duper senior saya di MRSM KT dan juga kawan merambu-ramba saya di UPM heheheh... i loike.....Menghadiri majlis mereka buat saya teringin nak kawen jugaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.................










more pics : here

No comments:

Post a Comment